Νέα έρευνα: Προσθέτοντας οξυγόνο στο ποτό μας, ξεμεθάμε πιο γρήγορα!

8 03 2010

Αλκοόλ το οποίο έχει υποστεί ειδική επεξεργασία έτσι ώστε να ξεμεθάμε γρηγορότερα; Πρόκειται πραγματικά για το όνειρο κάθε πότη, αλλά και την καταστροφή του, αν κατέληγε να πίνει περισσότερο, προειδοποιούν οι ειδικοί.

Ο Kwang-il Kwon και οι συνεργάτες του στο πανεπιστήμιο Chungnam National University της Νότιας Κορέας πραγματοποίησαν ένα μάλλον ασυνήθιστο πείραμα: έδωσαν σε 30 άντρες και 19 γυναίκες 360 ml ποτού το οποίο περιείχε 19.5% αλκοόλ. Το ποτό αυτό περιείχε επίσης 8, 20 ή 25 μέρη ανά εκατομμύριο (ppm) διαλυμένου οξυγόνου, το οποίο είναι γνωστό ότι επιταχύνει την αποτοξίνωση του οργανισμού από το αλκοόλ.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι κατανάλωσαν το ποτό με 8 ppm oξυγόνου απέβαλαν το αλκοόλ μέσα σε περίπου 5 ώρες. Αλλά όσοι ήπιαν το ποτό με τα 20 και 25 ppm οξυγόνου ξεμέθυσαν 23 και 27 λεπτά νωρίτερα αντίστοιχα.

Συνεπώς, στα συμπεράσματα της έρευνας αναφέρεται ότι η ύπαρξη μεγαλύτερων ποσοστών οξυγόνου στα ποτά «επιτρέπουν στα άτομα να ξεμεθύσουν γρηγορότερα.» Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο «μπορούν να μειωθούν τα ατυχήματα που σχετίζονται με την κατανάλωση του αλκοόλ.»

Εκπρόσωπος της Βρετανικής Ιατρικής Ένωσης δήλωσε απλά «δεν θα θέλαμε μια κατάσταση στην οποία οι άνθρωποι θα πίνουν περισσότερο απλά και μόνο επειδή θα ξεμεθάνε γρηγορότερα.»

Πηγή: New Scientist


Ενέργειες

Πληροφορίες

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.